Tillbacka ?

Lite ändringar. Ska försöka blogga lite mer!

Torsdag: min favvo dag. Fast den här torsdagen sög Dase på högnivå. Vakna upp av att jag trodde att det var måndag så det blev en #gobacktobed Hueeew. Efter några timmar så åkte jag till skolan och hade en super långt möte. Men må säga att det var en av dom roligaste så tummen upp där. Sen efter en lektion ville jag bara hem så jag åkte på dirrrrren palla liksom. Men att jag kom hem gjorde inte saken bättre. Till Elli hade en sång lektion med mig. Va fan de roligaste på länge. Sen måste jag bara säga fy fan va tråk med människor som är riktiga Pussy!  Det finns dagar jag undrar om mitt liv hade varit bättre om vi inte hade träffats.

Imorgon fredag så är jag ledig. Fan vad nice. Imorgon har jag tid hos Td inte så himla taggad men men. Sen efter ska jag möta upp en kompis och vi ska sola sen fika. Mysig fredag. Vi får se vad som händer mer. Kan bli bio och middag mot kvällen. Är så jävla sugen på att gå på bio. Hahahah.

Senare ska jag lägga upp bilder från de senaste veckorna. Haha så säger jag alltid men glömmer ju!

Ps. Pallar inte läsa igenom.

Ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback