This is how i look!

 Hej / Goden mooorgonen !
Hhahah Glad är jag verkligen inte !
Vakna upp till att se ut så här!
 

Om jag ljuger så har min tänder flyttat från öst vill väst. Men som tur ska jag till tandläkaren idag ! Men först så ska jag och min kusin åka in till stan (Stockholm ) hon vill kolla lite och där efter så blir jag bjuden på mat. Sen vid 3 tiden måste jag dra in till Haningen för Td besök. Ska kolla om mamma kan möta mig där så hon kan prata med dem för det verkar som om jag ska få tandställning igen ;/

Iaf ska iaf köpa piercing till örat. Sen får jag kolla om jag hittar något mer. Senare på kvällen kanske vi drar till Gamla Stan för kvälls fika, mys eller varför inte en promenad. Det är kallt ute idag. Igår var det ju liksom lite soligt ute men idag får man hoppas de bästa. För om jag känner Johanna rätt så kommer hon vilja gå runt länge. Btw så köpet jag lite nya saker för några dagar sen. Mössa, halsduk och typ en skit snygg blus från Bik bok!  Kanske kan vi vissa upp det lite senare, jaa det kan jag. Annars då? Så var det marknad i Nynäshamn i lördags och då köpte jag en skylt där det står Hope på typical me !! // ska fixa´mig nu . Annars kommer jag miss tåget! Herruww!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback