I wan't...............



Konstigt nog brukar jag inte skriva mkt om känslor, men nu har ni chansen att läsa hur jag verkligen känner!


Ont i hjärtat…………..

Nej men jag undrar hur mkt skit en människa kan tåla ? Idag har jag ännu en gång insett att jag kan inte hålla på så här som jag gör….. liksom det är ont i hjärtat att se mig själv så här? Känns som om ingen förstår mig? Lr ingen gör det för jag väljer att inte prata om det liksom. Men kan säga att min dag har inte varit på topp precis. Trodde att det skulle faktisk bli bättre igenom att gå till skolan men det känns bara bra att undvika skolan och stanna hemma typ….. Har typ problem med alla ämnen i skolan IG i typ alla ämnen …..Q nej men nästan så att det inte når G ? FML NOW! Skulle inte sitta fel med sommarlov. Eller så har jag bara insett att jah inte har någon framtid. Men saken är att även om jag vet att allt är hopplös så är det ändå något som får mig att inte ge upp ! Känns som om jag väntar på att allt ska bli bra av sig själv.?

You must be sad to smile again




I won't give up, not yet !
I will hope !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback