School so b..........



Alltså bara för att det är sommarlov snart så får man en massa läxor och skit! :O dryy så palla !!!
Kom på att jag har prov imorgon , torsdag och dase fredag !!!
Just nu så håller ja på med Pelles joharifönster ! ???? fattar inte heller. Har jätte mkt kvar på den ,men orkar liksom inteeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aja ska göra lite till sen väntar sängen imorgon ! plus har köpt nya skor idag så är lite på topp iaf.

Bwt kolla mina nya tänder!!! Känns så himla ovanligt !?










Me like it. You like it !?

Kommentarer
Josefine säger:

Ska vi följa varandra på bloglovin?

Jag följer dig:)



Va med och tävla på min blogg om 500kr på Kicks, om du inte redan är det. kram:)

2012-05-09 | 11:25:45
Bloggadress: http://jmns.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback