Gimme Gimme Gimme Summer !!!!



Tjaaaa aaa :)

Omg summer snart. Eller redan va? niceeee. Är typ på toppen men ändå 3 prov denna vecka fuck härligt ! Hur som helst så fick jag äntligen veta vad jag fick matteB IG!!! Hahahah visste det ;)
Aja skitsamma. Igår så drog jag in till nynäs för att äta frukost på Subway med elli och cattie sen så efter de så åkte jag , tutte och linnea till vh för att sola. Som vanligt blev jag röd..... inget nytt med det liksom.
Sen efter det så åkte jag hem för att grilla och ha det nice.
Och så kom måndag då den dagen jag fick veta att jag fick Ig sen så vare det bara att skita i resten av dagen. Efter Skolan  Skulle vi åka äta glassssss men det fick bli mat istället.
Omg sen har jag 3 prov så ska nog plugga nu.
Resten av veckan så blir det inte mkt förutom grönan på fredag. !!!
Aja kommer då 3 Ig om jag inte pluggar nu.
Om ni inte viste så är det bara 6 skol dagar kvar nice!!!!!!

Ny tröja från London ! Love the color !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback