11 dagar !



Hej hej :)
Omg uff solen var på toppen idag så jag gick utan jacka, så himla skönt. Det fick bli kofta dock såtyckte jag som vanligt att det blev för varmt för min del.

Ingen sol för mig idag typ. På morgonen så försov jag mig p.g.a. att jag inte kunde sova igår och sen så skulle jag till bussen och då får jag sms att vi börjar kl 1 ! Fml jag hade verkligen jättesvårt att vakna på morgonen. Så det var bara att gilla läget. Sen säger mamma till mig att jag måste följa med henne in till stan från ingenstans ! Lite privat där. Aja skit samma är dö stressat fan. Ska göra en inlämning på 8 frågor från naturen vilket är super svårt för min del. Sen så har jag typ kurs prov på en annan kurs !? Sen på onsdag så har jag Matte B nationella och sen har jag en svenska inlämning imorgon som jag kom på nu sen har jag svenska redovisning på 16 minuter !!! Liksom man märker att det är lov snart. Blir bombad som fan. Vet inte ens vart jag ska börja jo börja med att läsa 29 sidor i natur boken omg omg palla. Men tänkt att har 3 prov nästa vecka också !

Jag säger nu kommer få IG i matte B för att vi har inte ens gått igenom allt :/

Om jah överlever tills fredag så är det bra. Vill bara inte tappa hår för att jag är stressat så får jag kan ta ett IG helt okey men att göra prov på något som jag inte har gått igenom kan jag inte ta.  


Så långt har jag kommit, nu bara 8 frågor kvar.
Fml fml fml

Evolution

1.Darwin hade en teori om arternas uppkomst genom naturligt urval.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback