S Day



Heh hej :)

Det har varit en super skön dag må jag säga. Har varit ute hela morgonen och åk fyrhjuling.
Sen så drog jag och några vänner ner till centrum för att käka mat, Subway !! Vi var där 3-4 timmar .
Hahaha bra sitta och ta det lugnt liksom. Sen så tog vi bussen hem men efter som jag bor lite utan för nynäs så blir det lite svårt med bussarna och vi blev så sugen på chips och vi gjorde allt för att fixa åk , Och vi fick faktis ;) hahaha vi är så bra.

Dock må jag säga att måste fixa körkort snart . Mina planer är att fixa det innan september ? vad tror ni? (A)
Ska ta kolla på en film nu och sen sova :) Harreee braaa  ;)

Omg kolla bilden hahahahb. mini och stora händer !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback