F*ck off!!!!



Hej hej .
Denna veckan har jag fullt upp med prov , fantastic surprise party och lite mer. Försöker få ordning på min ekonomi hahaha skulle inte sitta fel med lite jobb va. Aja hur som helst så åktde jag in till stan med några kompisar och köpte till presenter. Köpte även lite saker till mig sj , skoj!! Köpte en jätte mysig kofta omg den är så snygg ;I sen så lite andra saker. Jag ska vissa upp den imorgon när jah kommer hem. Ska fixa lite drick till fest och en massa andra saker imorgon plus kommmer inte hem förän 8 eller 9 men vi får se :) Hare braaa ;)

Sjukt taggat på festen som kommer hahah bara för att det är jah som fixar den ;)

Från förra festen jag fixa !! hah

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback