Besviken .....

  

Att jah inte orka fixa mig sen åka in till stan & de gör mig lite besviken faktisk…… sen vill jah spara lite pengar för jag har ungefär gjort av med 3000 tusen denna vecka bara , skärpning på min sida alltså. Ska även köpa skor och 2 biljetter till studenten….. juste även något som är blått. Tänkte ha den klänningen jah köpte från Gina men vet inte har ångrat mig nu lite, men vi får se. Jag vill helst ha en kort klänning. Dock så dansar jag bäst i jeans så det kanske blir ett par svarta byxor och en blå blus till med ett par höga skor . Ähhh vi får se. Vill liksom inte vara ute sista dagen. Men vad kan man göra om man är lite kräsen.

Den klänningen eller vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback