2 juni



God morgon ;) oh kolla ut eller gör det inte. Men liksom andra juni'? aja kanske blir sol sen någon gång om 2 veckor hihihi.
Jag är iaf happy. Hade en super toppen dag med klassen på grönalund och lite annat och så ,vi körde på trots vädert. Sen så senare på kvällen så fortsatte vi på tåget med bacardi breezer och godis. Sen så drog vi till linnea en stud och sen vidare.

Vakan up imorse av att har en fett bula på armen , rivmärken och blåmärken. Jag tror att det kommer ifrån spökhuset ? vet inte men ont har jag iaf. 4
Tänkte bara ta det chill idag kanske dra och sola. Fan summer lov snart och det är knas ute offf aja .

Jag imorse , lyssnade på en sjuk bra låt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback