Fredag !

 

Hej , får en konstig känsla när jag nu börjar blogga igen. Tänkte inte börja från början utan just do it och börja från fredag. Som sakt fredag , jah i fredag så var jag ledig från skolan och så fort jag kom i tordag kväll så var det  bara att färga tutte hår sen gå lägga sig. OMG Fy fan vad trött jag var :O Helt sjukt. Men efter några timmars sömn så var det bara att vakan upp och fixa sig åh sen dra till nynäs för att ta tåget mot haninge. Hade inte planerat något men det blev bara så. Senare när vi var där så möte vi upp några och bara chilla ..... lung dag liksom. Mot kvällen när vi skulle dra hemåt så fick jag panik och köpa bara skit saker från H&M. Ångrar det inte men jag hatar att jag får känslan att jag måste köpa 2 saker av vissa saker jag ser, Jag får mer ångest av de. Men jag känner mig själv. Skulle få  mer ångest om jah inte hade köpt 2 av varje aja. Ska iaf dra till stan nästa vecka och köpa lite kläder ist. OMG har inte skrivit så här mkt sen andra världskriget. Aja Hare bra :)


Imorse

A men ni ser ju själv.....

Go smak ....

On my lips ......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback