Fuck thisQ

·         Go kväll :)
Saker och ting börjar falla på plats i mitt rosa, lilla och vita rum;) Fixa ihop min hylla också som blev snyggggg!!!
OMG skar av halva fingret när jag skulle fixa ihop hyllan omg fan vad ont det gjorde och sen förlorade jag typ 0.2 cl blond!! Men som tur är min mamma sjuksköterska så hon fixa det snabbt ;)
Dock har min hälsa blivit mkt värre.... Men som planerat så hade vi film kväll hos oss och så. Dase hora min tv la typ av så nu ska jag kolla på en film från datan och bara vila ´mig. Måste vara på topp tills måndag. Fuck glömde nästan bort att jág ska dra in till stan imorgon för att köpa nya jeans och lite annat Suck fan .... Så fuck this


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback