Fml



Hej hej. Helt sjukt men igår var det typ en sådan dag (Fml). Men fuck that pallar inte prata om det . Just nu ligger jag på sängen med min Jättebaby och lyssnar på musik.  omg har hittat den bästa låten som någonsin har gjort eller vad man ska säger. Btw med jättebaby menar jag hunden:)Love that dog . Dom har rätt när dom säger att hunden är människan bästa vän. Brukar vanligt fall inte ligga med hunden utan med katten men det fick bli så nu. Vi leääer ju få plats vi 2 i min sängen hahaha good luck whit that ;) Hur som helst  idag var jag mer på humör , mer flum om man säger så. Har fullt upp nu helgen. På fredag blir det fest här oss mig och på lördag fyller en nära vem 18 år så det blir party då med. Kanske får ta stan på söndag då? Har iaf fått en spegel till nu. Aja palla skriva så mkt , det är lilksom en blogg och inte en bok.

Hahaha linnea är så rolig och skickar våran redovisning på Face book! hahhaa
You don't have to laugh but I thought it was funny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback