Sjuk! :/

God morgon.

  Imorgon är det påsklov men idag är jag hemma för att jag har jätte ont i halsen. Tråk missa en massa alltså, plus att det är lov . Roligt att vara sjuk under lovet liksom.  Sitter vid köksbordet och lyssnar på musik och dricker TE / blää . Kollar även runt på en massa resor. Nästa sommar sak jah och mina vänner dra utomlands efter studenten. Taggad redan nu. Ska nu dra och mata kissen. Ingen katt som man kan gosa med men men. Ikväll blir det att ta det lugnt och kolla på massa filmer. Vill liksom bli bra till måndag då jag ska till stan för att köpa klänning , skor och byxor.

Ha en bra påsk !!

Nu har jag ju fixa min weddcam så det får bli massa cam bilder :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback