Rii


Hejjjuu !!!

Allt bra? Vilken dag alltså! Har varit glad hela dagen tills jag kom hem...... Min dumma hund har ätit på min vit convers ! :@ Jag hatade henne och nu gör jag det ännu mer !!!

Aja skitsamma, ska köpa en nya telefon nu. Har haft min i 3 år!! hahah nej men saken är att jag trvis med den jätte mkt. Den är enkel och en massa saker vill inte byta typ. Skulle kunna ha kvar den i några månader till ,men den börja tappa färg typ..... från svart till silver !!! hahahah Nice de med !!

Bwt har en operationen påå G imorgon på morgonen. Typ innan tuppen vaknar !!
Vet inte ens om det blir av. Får veta det när jah åker dit. Är lite taggat !!! Wieee
 Och på fredag så har jag en dubbel dejt sen på lördag blir det Vip kväll !!! wieee aja Ska sova lite nu grrrrr!!!.....

OBS!! Pallar inte läsa igenom allt.Helt ok tycker jag!!

Som avslutning på dagen! Mums!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback