God morgon !



God morgon !
Börjar morgonen med lite musik och ska ner och äta snart. Ville gå till simhallen idag för har typ JÄTTE ont i ryggen.
Känner att jah inte ens orkar gå upp från sängen så ont har jag. Men ska fråga mamma om hon kan boka en nu tid hos en annan läkare plus en till läkare. Känner att jag vill få det gjort innan sommaren så jag slipper jag tänka på det :)
Idag ska jag även kolla om jag hittar en nya resväska. Behöver en nya. Någon som vet vart man kan hitta en stor resväska som inte väger mkt ? 
Snart är det sommar och igår så köpte jag bikini men känner att jah måste köpa 2 nya till eftersom jag kan ska känna mig bekvän i den. Aja jag vet redan vilken jah vill ha. Köpte en  brun från stadium förra året och blev så nöjd med den så tänkte köpa en lika men i en annan färg. Får lägga ut bilder sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback