Inte !!

Glad midsommar :D! Trodde inte att det gick att blogga ? det var något fel på bloggen men nu funkar det tror jaa ;D Solen är äntligen framme efter allt regn :D senare på kvällen ska vi ha middag och ha lite kul men just nu så städar jag mitt rum. För ikväll så sover en kompis över och hon kanske sover över en vecka eller så , vi får se hur det blir , jag har även packat lite idag och nu inser jag att jag måste köpa shorts och bikini även några klänningar . Nu på söndag så tänkte jag och några kompisar dra in till stan och kolla om jag hittar några snygga sommarplagg inför resan :D Men nu ska jag gå upp och försätta, det är inte så mycket kvar . Men men ha det så bra nu så ses vi lite senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback