Hahaha




Hejsan :D
Oj oj oj , det måste vara agges tur idag eller ngt så:D
Jag agge åkt in till stan, fick litte sällskap av john på vägen .
Efter han gick så gick jag och agge vilse sen efter de så var det en kille som följde efter oss och tillsist kom han fram och prata om ****** .
Efter de så köpte jag rosa ball skor men jag kommer att lämna den tillbaka efter som de var f*ckt up på klaken :P
Ajjaaa sen så träffade vi på en som frågade hur långa agge var , man Ba vaa????
Gick runt hela stan för att titta mini klak men köpte lång till sisst :D

När jag jag kom hem så var det bara vila en snabbis för sen kom ellis kompisar över och de böjara as skratt för:
Jag :aa juste imorgon är det blåa pengar eller så....
Elli : as skratt
Tina : du menar gröna ??
Jag: jag menaar blåa pengar , min kompis sa det till mig..
Sen kommer pappa in och säger
Victor: nejj men du ska inte tro på vad dina kompisar säger :D
Man ba whata fuck???



Monkeyyy !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback