To much to do




......
.........
Hej hej :)

Idag har jag en massa saker att gö:P
Ska packa upp, hänga kläder , möblera om rummet och baka hallon paj:)
Har lite svårt att skriva , vet inte vad jag ska skriva  om. Tänker och tänker men kommer ingen vart
a jag var bara tvungen och skriva som det var. Idag är det skönt ute men jag vill tillbaka iaf.
en månad känns ju lite kort .... mkt kort . Jag har ju inte ens blivit brun;O
Hur som helst igår så sa jag att jag skulle lägga ut bilder och nu tänker jag göra det. Även shopping bilder:)
Saker jag gjort och handlat:)



Var ut och shoppade med kusinerna :)





Jag , ronald mcdonald och johanna:)


Boys boys boys



Nice :)



Va ute och fika , rosa milkshake eller var det te? ;)



Nej var tvungen :)



En dålig bild på mig , Dg och sofieee



Hahaha jag vet m3n vi skulle presic till frisan;)



Vi skulle på bröllop :)



Jag och sofiee , Var ut och åt:)

NU tar vi lite shopping:)



När vi var i en stor galleria:)



Vita converse .



Tröja och jeans från Zara



Lady Gaga tröja från Zara



3 söt tröjor från YKM



En snygg  tröja från Blast



Berberry Parfym från arlanda



2 playboy trosor:)



Och lite annat skit :)

Har fler bilder men just nu så orkar jag inte ladda upp dom:P
Ska se på en bra film nu ,
Hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback