Wiee♥



Hej hej :)
ÄR äntligen hemma från en lång dag på stan :)
Åkte in kl 10.00 med tutte och kom hem nys in  för dörren :)
Hahaha såg kissie idag:)
Aja och en anna kändis / Dj :)
Vi hade sjukt kul måste jag bara få säga , det var hur länge som helst ju :)
Köpte inte så mkt , bara lite skit :)
Ska åka shoppa näste vecka igen :)
Sen så möte vi upp några kompisar in i stan och efter de så åt vi thai mat eller vad det en nu heter :P
Bajsssa , imorgon börjar skolan . Oh fuck !!

Dagens look:
Tunika : BIK BOK
Shorts : LINDEX
Väska  : NELLY
Skor    : Converse



Tutte And the Gold maan :)


En rosa tunik från Bik Bok



HM , Gina , Gina ....................


Kommentarer
Linda säger:

fin fin blogg!



kolla järna in min okså!

jag kommenterar lika många kommentarer på don blogg,

som du kommenterar på min(;

gäller alla!



kramiis!

2010-08-17 | 09:09:03
Bloggadress: http://lindsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback