Ses'




Ojjaa min mobil gick sönder:)
Hahaha
Jah vet men jag lyckades  iaf ha den i 8 månader :)
Wow .....
Jag är stolt att jag lyckas ha den så länge iaf :)
Men jag är arg på att jag ser att den har gått sönder efter 2 timmar:(
Men aja, jag har världens bäste plan imorgn ;)
Hahaha jag och en kompis har pratat om det hela dagen.
Gud jag längtar :)
Imorgon gäller det han är MIN!
Eller aa :)
Btw Blev sårad av en god vän i helgen ,
Jag fattar fortfardenade inte hur han kunde göra så.
Men vill inte prata om det .
För jag tycker <att alla måste få en annan chans och det ska han få bara om han säger förlåt:

Iaf ska ta och ringa Bärra nu för imorgon plan ;)
Hahahamomomo
Men jag bloggar imorgon innan jag drar till skolan ;)

Natti natti <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback