........




Hej, vaknade vid halv 1 tiden :) det blev ganska sent igår. Sussiis var här igår och det var ett bra tag sen jag träffa henne :) Hur som helst så kollade vi på film och en sög men var ändå rolig :) Nåågon vampyr film för 5 årlingar :) njaaa 10 kanske . Å efter hon hade dragit så var kl 3 innan jag kunde sova , inte konstigt , under hela sommaren så är kl 2 det tidigaste jaaa aa gick och la mig . Mwn men men blir nog van snart igen :)
AA imorse så skulle jag ner till stan som vanligt men kuinde inte vakna då , bajsss;)
Aja nu ska jag äta lite frukost sen ska jag mmh dra och sola kanske , hoppas :)
Eller så ses vi snart , man vet aldrig vad jag ska göra :D

Btw har fler bilder , väntar bara tills sofieee <3 ska skicka dom :D

Jag och elli , kolla hjälp vad vit jag var där :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback