13 :20




Hej  hej , igår kväll var jag inte mig sj tror jaa :) hade jätte skoj och gick och la mig vid 5 tiden ,;)
Det var typ en sån dag man typ skrattade ått allt;)
Och imorse så vaknade jag upp vid 13:20 .
Sofiee skickade alla bilder igår , så jag ska lägga upp dom snart och nu är det bara johanna som ska skicka bilderna men hon är ju kvar nere i turiket såå bajs och hon har häller ingen USB sladd ;O
Ajjaa jag har ätit frukost och damsugat med egen vilja och nu ska jag ta och dansa lite sen ska jag kolla på en film från datan , Ingen är hemma så det är bara ta det lungt och ha kul , haar inte planerat så mkt ,
Men måste se på lite film vaa:)
Denna veckan kommer jag bara ta det lungt och så men på helgen så kanske det händer lite saker , vi få se ;)

Hahaha Jag och urii;)O johanna på bakrunden :)
En skön sommar kväll på sweet park


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback