'S



God eftermiddag_:)

Söndag och ingen skola imorgon !!!
wiee wiee :P
Har nyligen duschat och sitter med en handduk runt håret:)

Härligt väder idag med :) vad ska ni göra då???
Sj så väntar jag på en kompisa som ska komma från brannbergen (stavning)
Och sen när hon kommer ska vi dra ut och träffa några andra kompisar:)
Och typ hitta på något och senare ska vi väll dra hem till henne :)
Finns inte så mkt mer att säga , har inte plannerat så mkt för dagen
men det kan ju hända att jag drar in till stan sista minuten:?
Det är så härligt att var ut på stan när solen är frammme, tycker inte ni det ??
Joo de klart:)
Ajaaa nu ska jag dra och fixa håret men bloggar såklart innan jag drar ut:):)

Hahaa Cool fantasii jag har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback