FÖRALLTID VI!<3


Johanna<3
Älskar dig min lilla flikkahh
Då för 10 år sen när vi bråkade hella tiden varje gång vi träffades,
Nu när vi är som bästa vänner... systrar...tvillingar, du e mitt allt.
och sen i framtiden då de kommer va dagar fullt med minnen!

hahaha Våra minnen!

När du va hemma hos mig och vi badade, haha och du tappade ut shampo flaskan genom fönstret och du fick gå ut på taket halv naken och hämta den!<33

Och när vi va i gävle hos dig och vi åkte till Alborgen hahahah jag säger bara Mission Impossible röret.
Ni vill inte veta vad som hände där...men jag glömmer de aldrig!<33
och när vi gick vilse inne i stan, både i stholm och i gävle.

Och när vi va hemma hos dig och bada i din pool och vi flytta din stora stuttsmatta brevid poolen och hoppa från den, och jag råka komma utanför hahahah x'D

Och när vi bakade muffins till mormor och de blev hellt jävla fuckt up!
Sen när tvillingarna hade fötts, och när vi sprang med läsk flaskorna och när vi öppna dom åkte allt ut på morbror!

vi har så många minnen men vi kan ju inte skriva alla för de skulle ta för lång tid.

Men du ska veta att jag älskar dig och hoppas att vi kommer att träffa varan mycket mer än vad vi brukar...men de e ju inte så lätt för du bor i gävle och jag i stholm :(<33
Men vi kan ju träffas på helger!♥


Kommentarer
Johanna säger:

Älskar dig oxå Selda<333

2009-10-31 | 16:00:32
Fanny säger:

gillar du rosa eller?

2009-11-01 | 18:22:52
sofia:D säger:

ofta man inte gör;P<33

2009-11-01 | 18:23:27
selda<33 säger:

älskar dig johanna<333

2009-11-01 | 18:27:00
selda<33 säger:

AA jag älskar rosa:D<333

2009-11-01 | 18:27:47
tinaa säger:

Hahaha kan täncka mig det därraa med stuttsmattan :D:D:D

2009-11-01 | 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback