Sthlm by night♥

Tja tja♥


Som ni ser så har jag inte hunnit att blogga.
Men nu e jag hemma:Dagen har varit toppen:D
Super nöjd.
Allt gick som plannerad:D
Först så ringde B mig och sa att vi skulle ta 12:00 tåget sen så åkte vi in .
Och vi trorde att vi inte skulle få några platser .... mén vi åkte in i tid så:D
Sen så gick vi shoppa och käka O E, ville in på spela hallen och spela lite hehehehe:D
Ohh sen så var det film daxs
New moon!!!
Men var bäst :D har inte äns sett 1:an:P

Sen efter filmen så gick vi runt i stan . Super mys mys:D Vi gick på ett cafe som var också super mys:D Sthlm by night !!! så j*vka mys:D hahaha.

Där efter åkte vi tåg och träffa upp några kompisar O hade ganska skoj:D
 O nu orkar jag inte brätta mer:P




Bilder från idag



Min nya mössa!! Fin va♥

Äntligen fick ja smaka ! Och den var god:D

 


Kommentarer
ellie säger:

verkligen en nice dag med min syrra:D

2009-11-22 | 01:16:49
selda<33 säger:

Hahaha skoja inte<33

2009-11-22 | 01:19:23
Bloggadress: http://brunettees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback