Snö snö snö!!!

Hej  hej!!
 

Idag skulle ja verkligen gå till skolan men men jag vaknade lite sent så ja låg kvar .
Kl 7 min över 10 vaknade ja upp igen och då såg ja att det snöa :D:D
Men som synd så snöa det bara i 2 min om inte mindre:/
A men iaf så mår ja lite bättre , bara ont i halsen men det går nog över snart ... hoppas ja:D
Efter som det blir kallare för var dag som går så måste jag köpa vinter kläder snart:)

Så här kommer det se ut om några veckor:D
Hoppas att det blir mkt snö så man kan åka snöskoter.
Förra året åkte jag snöskoter sjukt mkt , tillsist gick den sönder:D






Bio
I
går fick ja veta att på fredag så är det bio som gäller:D
jag får veta mer om det ikväll och vilken film:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback