Shopping<33

Hejsan:D

Åhhh nys så kom ja på att det är december snart och då måste man STOR SHOPPA fan!!!

Eller iaf vad ja tycker. Nyårs fest och julafton och min föddelsedag + 2 andra och en massa andra fester :D
Så det är bra att planera i för väg:)
Lr jaa vet inteeee:D

Hahaha jag om några dagar:D


 

 

 

 

(SMS)

Jag//  - Ska vi fortfarande stor shoppa onsdag den 9 dec??:D

*****// - Ja fan !!

Jag// - Roligt lr??   

*****// -.....

Jag // - Hallooo!!;)

*****// - Haha neh jag sitter på lunch nu, men ja dt kmr att bil super kul:D



Sen kunde jag inte skriva mer, för mina batterier tog typ slut:(
Men men så händer det ibland eller så har jag en DROGAD telefon :P
Haha men ska ta och köpa en ny snart:D:D
Inte jag utan daddy:D



Men men nu måste jag dra ,
ska ner till köket för att äta något :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback