Nej han e inte Gay!!!

Tja tja Igen <333


Jag loggade nys  in på msn och då skrev angelica om Mj<33
Han var så j*vla bra och nu.....RIP:(
Men iaf skrev hon att hon lyssnade på hans låtar och då kom ja på att ja måste ladda ner minst en av hans låtar. Min favo är( You rock my word )Lr ja tycker väldigt mkt om den !!:P
Sen så skulla ja skoja med Alex (( heheheh.......









Msn!



ALeXaNdEr säger: Varför???

Hej då nynäs säger: för att min pappa är GAY!!

ALeXaNdEr säger: jaha synd

Hej då nynäs säger: aaa fan dom ska skilja sig och han ska gifta med en kille som kommer från ahmeds land:O

ALeXaNdEr säger: helt ärligt!!!!!

Hej då nynäs säger: nej skojade

ALeXaNdEr säger:  hahah okey?
 
 
Hej då nynäs säger:

för att han vill ha en större gård för sina bilar!!

ALeXaNdEr säger:

 *** ******

okej men när flyttar ni?

Hej då nynäs säger:

typ om 3 månader , lr vet ej :P

ALeXaNdEr säger: okej ?

Ha haha nej jag bara skojade med han, han e inte Gay!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback