??

Hej hej

När ja vaknade imorse så var jag hemma sj:/
Gick runt hela huset för att leta efter mamma .....
Sen så slog det till- hon skulle på kommun möte så.
Men jag är hemma idag med , ska vila och ta det lungt.
Men sen så på kvällen ska ja dra ut eller på bio:D


Igår så skulle ja Plugga på indiska läxan ... meen
ja kunde fan inte för att jag visste inte hur man skulle
göra och de. Men angelica ringde mig senare och hjälpte till:D
'

Hade lite tråkit igår kväll så ... hahaahhhohohhihih

By : selda yavuz


Kommentarer
.... säger:

Hhaha fin bild:D

2009-11-13 | 14:19:04
Melina säger:

Riktigt tjusigt selda, jag ser ju NÄSTAN normal ut

2009-11-15 | 20:02:47
Bloggadress: http://ninniees.blogg.se/
selda<33 säger:

Hahaha ja vet :P

2009-11-15 | 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback