2012???

Tja tja


NU sitter jag framför datan och tar det lungt.
Kom hem för det tag sen så.
A juste det var jag och angelica som tog hand om idrotten idag för våran idrotts lärare skulle åka till mars !!!
Nej hahah skojade bara, men för att  det var liksom våran tur ,
men det gick inge alls bra:/ eller liksom vi sug , men jag ska iaf inte bli idrotts lärare så ......
Men ska Väderen gå under 2012 eller Jag fattar typ inget men Angelica och alex sa att Värden skulle gå under 2012!????
Om det var på skoj så gick jag fan på dt!!:P
A men nu ska jag ut till köket sen ska ja ut och träffa 2 kompisar på stan sola och käka lite , shopping:D

Ses snart igen

Kommentarer
MizthaNguyen säger:

svar: Awuue tack så hemskt mycket thihi :) allt bra med dig idag då? :)



kram

2009-11-17 | 00:24:21
Bloggadress: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback