091223




  Tjaaa sötnosar♥

Vad händer??Hihih ja vet att ja inte blogga igår men men orkar inte skriva varför :P
Iaf så blev det sent igår , var typ upp halva natten för att kolla på 2 f*cking filmer???
Fortvarande Tränar in för nyår;)
Jul snart då ... nice nice .Inte för mig iäntligen , Nyår är mest efter länktad för min del ;)
Och 29 dec;)

Jajah  annars så har ja kollat runt på nyår presnter och hitta jätte fina och så.
Btw så åker ja upp till Gävle på söndag eller måndag .....
Jag vet inte om ja hinner blogga där uppe kommer ha fullt upp men ohhee ska försöka iaf;)
Kommer att hitta på en massa roliga saker att göra;)
Tex....
Fylla år , köpa nyårs presenter , tvinga syrran för nya uggs , köpa nya glasögon ----
Ny jaka , bada i jojos pool sen hoppa ut på snö , åka skotter ,shoppa , träffa jojos kompisar, club fest??
Jaaa och mm .... så ska försöka att blogga och så . Men men ja åker inte än så hör om några timmar , det beror på vilken tid ja vaknar??

Nej nu ska ja ta gå lägga mig . Pöss pöss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback